Hubert
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 3698
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:26, 23 Gru 2008 Temat postu: Stary REGULAMIN forum |
|
|
Regulamin obowiązuje od 10.01.2007
UWAGA! Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
I. ZASADY OGÓLNE
1. Każdy zarejestrowany użytkownik ma prawo do swobodnego wyrażania swoich opinii i poglądów. Prawo to podlega ograniczeniom, opisanym w punkcie “moderacja”.
2. Całkowitą i wyłączną odpowiedzialność za swoje wypowiedzi ponoszą ich autorzy.
3. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne.
4. Przy publikacji materiałów należy przestrzegać praw autorskich.
5. Administracja zastrzega sobie prawo do wykorzystania wypowiedzi zamieszczanych na forum.
6. Umieszczanie w postach i stopkach treści o charakterze reklamowym jest zabronione.
7. Cytując inne osoby, należy wstawić fragment, do którego chcesz się odnieść. Załączanie całej wypowiedzi może znudzić czytających.
8. Na forum nie należy pisać dwóch postów obok siebie przed upływem 24 godzin. Jeśli chcesz coś dopisać, a nikt nie odpowiedział to użyj funkcji "zmień".
9. Na forum należy pisać małymi literami. PISANIE DUŻYMI LITERAMI traktowane jest jak krzyk.
10. Pisząc swoje wypowiedzi używaj poprawnego i czytelnego języka.
11. Tekst w postach można dowolnie formatować, jednak w granicach zdrowego rozsądku. Używanie kolorowych lub powiększonych czcionek służy do wyróżnienia fragmentu wypowiedzi.
12. Na forum obowiązuje zakaz używania słów obraźliwych, potocznie uznanych za wulgarne, umieszczania treści, wizerunków i scen pornograficznych i drastycznych, a także odnośników (adresów) do takich stron.
13. Propozycję ponownego otwarcia tematu należy przesyłać przez PW do administratora.
II. MODERACJA
1. Wszystkie posty zawierające groźby, pomówienia i znieważenia, albo wzywające do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych, lub ze względu na bezwyznaniowość, a także propagujące faszyzm, lub inny ustrój totalitarny będą natychmiast usuwane.
Na żądanie organów ścigania, administrator udostępni IP osoby zamieszczającej takie treści.
2. Posty zawierające wyrażenia wulgarne będą kasowane. Wyjątek stanowią cytaty, a więc przytaczane fragmenty lub całości utworów literackich, publicystycznych, anegdot i dowcipów.
3. Posty nie na temat będą przenoszone do odpowiednich już istniejących tematów, lub kasowane.
4. Posty puste, zawierające jedynie ikonki, lub znaki interpunkcyjne będą usuwane.
5. Posty o charakterze rozmowy prywatnej między dwoma użytkownikami, zawierające wyrażenia znane tylko im, a nie wynikające z całości dyskusji będą usuwane.
6. Tematy zdublowane, o tej samej tematyce, będą zamykane lub usuwane.
7. Nazwa tematu powinna wyrażać jego zawartość. Administrator lub moderator może zmienić nazwę tematu.
8. Administrator i moderatorzy nie mają obowiązku informować użytkowników o zmianie, usunięciu tematu lub postu, ani o innych decyzjach.
III. ADMINISTRACJA
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty. Całkowitą i wyłączną odpowiedzialność za swoje posty ponoszą ich autorzy.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale forum "Uwagi" lub przez PW.
4. Administrator może w każdej chwili zablokować dostęp użytkownikowi bez podania przyczyny.
5. Administrator może w każdej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia użytkowników zlikwidować serwis.
IV. UPOMNIENIA
W przypadku łamania zasad moderatorzy i administratorzy mogą zastosować:
- upomnienie przez PW,
- publiczne upomnienie,
- ostrzeżenie (3 ostrzeżenia - blokada konta),
- zablokowanie konta na czas określony przez administratora,
- zablokowanie konta i usunięcie użytkownika.
Ostatnio zmieniony przez Hubert dnia Pon 8:33, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|