|
|
Nisko - forum dyskusyjne mieszkańców Dyskusje mieszkańców o Nisku i powiecie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esza
Honorowy Obywatel Forum
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:41, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
eee tam w Paryżu jest tak samo ludzie w przejściach podziemnych a kilka pasów jezdni powyżej i jest OK - to jest własne moim zdaniem kompromis tyle że metro i przejścia podziemne w Paryżu codziennie rano wręcz "śmierdzą" różnymi zapachami z płynów do mycia podług, płytek itd. Czasami i gdzieniegdzie oczywiście zapachy ekstremalne ale to tylko kwestia utrzymania czystości a nie utrudnień w ruchu, zagrożenia życia itd. Miasto jest dla ludzi no tak ale samochodami jeżdżą jeszcze ludzie póki co również dobrze można by stwierdzić żeby blokó nie budować bo nie ma miejsca w centrum Warszawy dla ludzi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oral_b
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 2168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nisko/Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:56, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
esza napisał: |
eee tam w Paryżu jest tak samo ludzie w przejściach podziemnych a kilka pasów jezdni powyżej i jest OK - to jest własne moim zdaniem kompromis tyle że metro i przejścia podziemne w Paryżu codziennie rano wręcz "śmierdzą" różnymi zapachami z płynów do mycia podług, płytek itd. Czasami i gdzieniegdzie oczywiście zapachy ekstremalne ale to tylko kwestia utrzymania czystości a nie utrudnień w ruchu, zagrożenia życia itd. Miasto jest dla ludzi no tak ale samochodami jeżdżą jeszcze ludzie póki co również dobrze można by stwierdzić żeby blokó nie budować bo nie ma miejsca w centrum Warszawy dla ludzi |
Pytanie tylko czy tak powinno być. Paryż niekoniecznie musi być wzorem do naśladowania w każdej kwestii. Poza tym w centrum Paryża chyba jednak mimo wszystko więcej zwykłych przejść dla pieszych niż przejść podziemnych No, ale zostawmy już Paryż...
Reasumując:
jestem zwolennikiem wyprowadzenia ruchu tranzytowego poza centra miast oraz ucywilizowania śródmiejskich dróg tak, by były one przyjazne pieszym, niepełnosprawnym i rowerzystom. Dla przykładu takich właśnie wartości podać mogę przykład stalowowolskiej ul. Ofiar Katynia - droga została zwężona, wybudowano ronda dla upłynnienia i zmniejszenia prędkości ruchu, wybudowano ścieżki rowerowe i nowe chodniki. Do tego powinniśmy dążyć i w Nisku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esza
Honorowy Obywatel Forum
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:14, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A co ma tranzyt do samochodów osobowych, każdy chyba chce tranzyt wrzucić na obwodnicę, której póki co jeszcze nie ma a ja chcę przejechać w mieście z punktu A do punktu B szybko i sprawnie. Jak już wchodzimy na tematy takie jak np niepełnosprawni to chcę żeby karetka, straż, policja mogły przejechać sprawnie bo to może uratować niejedno życie. A jak ktoś chce jeździć rowerem to racjonalnie można oczywiście poprowadzić drogę rowerową tak żeby nikomu nie przeszkadzała powtórzę nie kosztem samochodów - rowerzyści też są WAŻNI !
PS. Oczywiście Paryż niekoniecznie musi być wzorem do naśladowania ale chyba lepiej pokazać to na przykładzie Paryża gdzie mieszka ponad 3mln ludzi a w całej aglomeracji grubo ponad 10mln a z jednego do drogiego końca miasta dzięki zorganizowani komunikacji i tzw. podziemi podróżujemy 25 min metrem, miasta w którym rowery to środek komunikacji miejskiej(wypożyczalnie w najważniejszych miejscach) i w którym nie stoi się dłużej w korku niż na naszej A4 koło Krakowa. Ale skoro Stalowa Wola ma być wzorem to zostawmy już Paryż...
A tak przy okazji pozwolę sobie wrzucić fotkę z tych niesławnych tuneli. Taśma samobieżna na oko porusza się z prędkością koło 6 km/h, można wjechać wózkiem z bagażem itd.
Ostatnio zmieniony przez esza dnia Pią 19:16, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oral_b
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 2168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nisko/Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:30, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
esza napisał: |
A co ma tranzyt do samochodów osobowych, każdy chyba chce tranzyt wrzucić na obwodnicę, której póki co jeszcze nie ma |
Tranzyt to nie tylko samochody ciężarowe, ale również osobowe i o to mi właśnie chodziło.
esza napisał: |
a ja chcę przejechać w mieście z punktu A do punktu B szybko i sprawnie. |
Jasne - każdy chce. Najlepiej jeszcze zaparkować pod samym wejściem do teatru, kina, sklepu itd. - nawet w Nisku to niemożliwe W Krakowie nie wjechałbyś w obręb pierwszej obwodnicy i, jak już tak międzynarodowo, to w Londynie za jazdę po centrum zapłaciłbyś słone pieniądze. Jak widzisz ograniczenia dla ruchu samochodowego to nie takie s-f.
esza napisał: |
Jak już wchodzimy na tematy takie jak np niepełnosprawni to chcę żeby karetka, straż, policja mogły przejechać sprawnie bo to może uratować niejedno życie. |
To oczywiste, ale niejednokrotnie np. wjazdy są zablokowane, bo ktoś chciał podjechać z punktu A pod punkt B, ot pod same drzwi
esza napisał: |
A jak ktoś chce jeździć rowerem to racjonalnie można oczywiście poprowadzić drogę rowerową tak żeby nikomu nie przeszkadzała powtórzę nie kosztem samochodów - rowerzyści też są WAŻNI ! |
Jeszcze nie spotkałem się z sytuacją w której zlikwidowano by pasy ruchu samochodów i zrobiono ścieżkę rowerową. Dużo częstsza jest sytuacja, gdy samochody zastawiają ścieżki rowerowe. Ale nie ma co się wywodzić - jest możliwa symbioza rowerów i samochodów
esza napisał: |
PS. Oczywiście Paryż niekoniecznie musi być wzorem do naśladowania ale chyba lepiej pokazać to na przykładzie Paryża gdzie mieszka ponad 3mln ludzi a w całej aglomeracji grubo ponad 10mlna z jednego do drogiego końca miasta dzięki zorganizowani komunikacji i tzw. podziemi podróżujemy 25 min metrem, |
Ale co innego metro a co innego pieszego wpychać do podziemi by dostał się na drugą stronę ulicy. 25 minut jazdy przez Paryż metrem nie robi na mnie wrażenia - powierzchniowo Paryż jest kilkukrotnie mniejszy od Warszawy, więc to nie są żadne cuda.
esza napisał: |
miasta w którym rowery to środek komunikacji miejskiej(wypożyczalnie w najważniejszych miejscach) i w którym nie stoi się dłużej w korku niż na naszej A4 koło Krakowa. |
W Krakowie jest podobnie, z resztą w Rzeszowie także ma być (albo już jest)
esza napisał: |
Ale skoro Stalowa Wola ma być wzorem to zostawmy już Paryż... |
Skalą i kontekstem urbanistycznym bardziej pasuje do Niska. Może nie jest to wzór, ale na pewno lepsze to niż bujanie w obłokach.
esza napisał: |
A tak przy okazji pozwolę sobie wrzucić fotkę z tych niesławnych tuneli. Taśma samobieżna na oko porusza się z prędkością koło 6 km/h, można wjechać wózkiem z bagażem itd.
|
Wow niesamowite - tylko co to ma wspólnego z przejściami podziemnymi pod ulicami naszych miast? Ja esza przecież nie neguję zalet kolei podziemnych itp. ale nie o tym mowa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esza
Honorowy Obywatel Forum
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:17, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ok reasumując drogi rowerowe wszędzie i za wszelką cenę bo:
-ktoś chciał podjechać z punktu A pod punkt B, ot pod same drzwi
Stalowa Wola kontekstem urbanistycznym bardziej pasuje do Niska więc po co szukać i brać przykład z najlepszych jak to i tak bujanie w obłokach-> to takie nasze Polskie
Zdjęcie miało tylko pokazać, że nie wszędzie musi być w tunelach tak jak we wspaniałej Warszawce ale już fotek nie wrzucam bo wywołują za duże emocje a to się może źle skończyć
Moim zdaniem czas przejazdu w mieście głównie zależy od liczby mieszkańców i organizacji transportu miejskiego jeżeli o takim mówimy. Czasem przez Nisko można 30 min jechać a to chyba jest troszkę od Paryża mniejsze.
Zresztą tu chciałbym zakończyć dyskusję która dotyczyła zasadności usytuowania słupków na drodze rowerowej a obecnie trwa dywagacja, że wszystko jest lepsze od Paryża, który i tak zresztą nie jest godny naśladowania.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oral_b
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 2168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nisko/Warszawa
|
Wysłany: Sob 8:43, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
esza napisał: |
Ok reasumując drogi rowerowe wszędzie i za wszelką cenę bo:
-ktoś chciał podjechać z punktu A pod punkt B, ot pod same drzwi |
yyy a gdzie ja napisałem, że ścieżki rowerowe powinny być wszędzie i za wszelką cenę? ot powinny być tam gdzie jest na nie zapotrzebowanie a to z uwagi na bezpieczeństwo tak rowerzystów jak i kierowców samochodów
esza napisał: |
Stalowa Wola kontekstem urbanistycznym bardziej pasuje do Niska więc po co szukać i brać przykład z najlepszych jak to i tak bujanie w obłokach-> to takie nasze Polskie |
Możesz dawać za przykład nawet i Tokio tylko co z tego? Inny kraj, inne realia, inna wielkość miasta, inna zasobność portfela, inna kultura (tak wiem, kultura to indywidualna sprawa konkretnych ludzi) itd. itp.
esza napisał: |
Zdjęcie miało tylko pokazać, że nie wszędzie musi być w tunelach tak jak we wspaniałej Warszawce ale już fotek nie wrzucam bo wywołują za duże emocje a to się może źle skończyć |
schowaj sobie tą ironię w buty - nigdzie nie napisałem, że Warszawa jest wspaniała a jej przykład został tutaj zapostowany dla zobrazowania jak być nie powinno
wracając do tunelu - fascynacja ruchomymi schodami minęła mi dawno, więc mi takie rozwiązania nie imponują. napisze jeszcze raz - miasto jest dla ludzi i dlaczego mam wchodzić do tunelu skoro ja tylko chcę przejść przez drogę
esza napisał: |
Moim zdaniem czas przejazdu w mieście głównie zależy od liczby mieszkańców i organizacji transportu miejskiego jeżeli o takim mówimy. |
Nawet bardziej od tego drugiego zależy plus uzmysłowienia ludziom, że nie każde panisko musi wozić wszędzie tyłek samochodem a np. komunikacją miejską. Będąc w Anglii widziałem jak ludzie zostawiali swoje Jaguary itp. na podmiejskich przydworcowych parkingach i jechali do miasta koleją (podobnie jest z resztą juz i w Polskich miastach, gdzie na obrzeżach budowane są obiekty typu "park&ride"). Ty natomiast wychodzisz z założenia, że skoro masz samochód, to że musisz dojechać szybko z punktu A do B, bo Ci się należy (to coś jak ten pan z Jeżowego co się żalił, że nie może w Nisku pod Urzędem Skarbowym zaparkować) i ludzie mają być w tunelach, bo Ty nie masz ochoty zatrzymywać się na przejściach dla pieszych itp.
esza napisał: |
Czasem przez Nisko można 30 min jechać a to chyba jest troszkę od Paryża mniejsze. |
czasem to wiesz... nie jest to normalne zjawisko i zdarza się incydentalnie po jakiś wypadkach, względnie pielgrzymkach
esza napisał: |
Zresztą tu chciałbym zakończyć dyskusję która dotyczyła zasadności usytuowania słupków na drodze rowerowej a obecnie trwa dywagacja, że wszystko jest lepsze od Paryża, który i tak zresztą nie jest godny naśladowania. |
można kończyć dyskusję. dodam jeszcze tylko, że cieszę się, że podoba Ci się Paryż (mnie również i żałuję, że jeszcze mnie tam nie było), ale na prawdę nie wszystko jest tam takie oh ah a nawet jeśli, to nie wszystko da się przenieść na grunt polski. Paryż jest wspaniałym miastem i jego układ urbanistyczny powinien być wzorem jak powinno się miasta budować. Popełnili jednakże też sporo błędów czego przykładem jest La Defense - wybudowali piękną, nowoczesną dzielnicę biznesową, lecz teraz z tego się wycofują, bo po godzinach pracy dzielnica jest niemal pusta. Dopiero teraz zaczynają ożywiać to miejsce poprzez apartamentowce, sklepy, restauracje itp.
koniec kropka - wracamy do słupków
Ostatnio zmieniony przez oral_b dnia Sob 8:48, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esza
Honorowy Obywatel Forum
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:59, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
najpierw mi piszesz czemu zdjęć nie pokazuję później aroganckie wow itd. Mama akurat zdjęcia z Paryż więc wrzucam z Paryża wcale się nim nie zachwycam - nie jest on dla mnie oh eh poszukam może z Anglii też coś znajdę ale aż strach się bać teraz zdjęcie wrzucić. Porównując mnie pośrednio do Pana z Jeżowego lub używając zwrotów "fascynacja ruchomymi schodami minęła mi dawno, więc mi takie rozwiązania nie imponują" sprowadza dyskusję do poziomu rynsztoku. Nie dziwi mnie fakt, że ta dyskusja to właściwie czat 2ch osób bo wyrażenie swojej opinii lub pokazania czegoś na zdjęciu w celu zobrazowania jakiegoś rozwiązania itd. może spotkać się z szybką ripostą w stylu nie zachwyca, złe itd. Jeżeli chodzi o zdanie z Warszawą to nie byłą żadna ironia - szkoda, że wszystko odbierasz jako atak. Moim zdanie miasto z tak wielki potencjałem jak WWA powinno zadbać o te przejścia (remont+sprzątanie) bo niedługo będzie z nich korzystać cała Europa na euro2012 i nie chciałbym aby wspaniała Warszawka została oceniona na podstawie smrodu, brudu i ruiny z podziemi. Zapewne ironią byłoby jakby napisał coś o Krakowie Stwierdzenie "nie każde panisko musi wozić wszędzie tyłek samochodem" jest aroganckie samochodami jeżdżą normalni ludzie i tak samo jak są cwaniacy piesi tak również za kierownicą - ale ja rozumiem nie każdy ma samochód i może to trochę boleć. Tunele to świetne rozwiązanie nieważne czy Paryż, Londyn Warszawa, Kraków a nawet Zakopane usprawniają po prostu ruch i minimalizują zagrożenia wypadku samochodów z pieszymi ja chętnie z nich korzystam jak i miliony osób na całym świecie no ale każdy projekt ma swoich sceptyków szkoda, że argumentacja bywa czasem tak płytka - " dlaczego mam wchodzić do tunelu skoro ja tylko chcę przejść przez drogę " Jeżeli chodzi o La Defense to chciałbym, żeby w Nisku czy w Stalowej można spotkać tyle osób upowszechniających popołudniowe życie kulturowe, są bary hotele restauracje, no i atrakcja nazywana nowoczesnym łukiem triumfalny ale wiem nie ta skala, Tokio itd.. Mógłbym zobrazować to foteczką ale poco żeby usłyszeć jak się zachwycam. Szkoda, że ta rozmowa nie do końca jest merytoryczna tak jakbym sobie tego życzył.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oral_b
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 2168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nisko/Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:32, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie chce mi się już odpowiadać na tego posta, bo sensu chyba to nie ma wielkiego, ale tylko jedna rzecz: wyrażenie "Warszawka" jednak jest nacechowane negatywnie a jeszcze jak dodajesz "wspaniała" itp. to już w ogóle. Koniec dyskusji - ja będę sobie nadal jeździł komunikacją miejską po Krakówkach/Warszawkach (tak tak żal mi tyłek ściska, że nie mam samochodu - w sumie zawsze można się zapożyczyć, kupić jakąś używkę i się wozić he he) a Ty jeździj sobie od punktu A do punktu B po swoim Rzeszówku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hubert
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 3698
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:03, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
esza napisał: |
...aż strach się bać teraz zdjęcie wrzucić. ...ta dyskusja to właściwie czat 2ch osób bo wyrażenie swojej opinii lub pokazania czegoś na zdjęciu w celu zobrazowania jakiegoś rozwiązania itd. może spotkać się z szybką ripostą w stylu nie zachwyca, złe itd... |
Ja chętnie oglądam Twoje zdjęcia i czytam o rozwiązaniach komunikacyjnych innych miast. Tak pewnie robi wiele osób i nie zniechęcaj się krytyką.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oral_b
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 2168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nisko/Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:20, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
oj teraz to nawet już skrytykować nic nie można - od teraz będę piał z zachwytu nawet jeśli to będzie kibel, ale ważne że z Paryża
Ostatnio zmieniony przez oral_b dnia Sob 20:22, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esza
Honorowy Obywatel Forum
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:03, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A ten Pan też ma bardzo ciekawe podejście do kierowców:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oral_b
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 2168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nisko/Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:58, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
^^ jak czytam wypowiedzi tego faceta, to żałuję że w Polsce nie ma prawa precedensu - jeden z nimi wygrał i może by były z tego jakieś większe korzyści a tak to mamy walkę z wiatrakami.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hubert
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 3698
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:34, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dawno nie jechałem A4, nie wiem więc jak to wygląda, ale miejmy nadzieję, że:"...gdy w listopadzie tego roku skończą się remonty nawierzchni, to powinna ona wytrzymać 10-12 lat."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oral_b
Złoty Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 2168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nisko/Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:42, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a wracając do słupków...
ECHO DNIA napisał: |
Wandale działają pod osłoną nocy, najczęściej piątkowej. Straty idą w dziesiątki tysięcy złotych
W ciągu tego roku zniszczonych zostało 250 słupków drogowych na ulicy Sandomierskiej w Nisku. Znikają tak szybko, że drogowcy nie nadążają ich uzupełniać. Niżańska policja zapowiada zwiększenie patroli w tym rejonie.
Słupki na ulicy Sandomierskiej w Nisku pojawiły się dwa lata temu, po poszerzeniu drogi pomiędzy Niskiem a Stalową Wolą. Ich zadaniem było trwałe oddzielenie pasa, na którym odbywa się ruch samochodów od ciągu pieszo-rowerowego. I rzeczywiście udało się to drogowcom, bo teraz rowerzyści są bezpieczniejsi. Problem w tym, że z dnia na dzień słupków jest coraz mniej.
Imprezowi wandale
- Zniszczono już ponad połowę słupków na ulicy Sandomierskiej w Nisku - mówi Czesław Łopucki z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie, oddział w Nisku. - Z 500 słupków, które powinny być zamontowane na ulicy Sandomierskiej, pomiędzy Niskiem a Stalową Wolą 250 z nich zostało już wymienionych. Problem w tym, że zapasy już się wyczerpały i nie mamy słupków do uzupełniania. Najwięcej słupków niszczonych jest w nocy z piątku na sobotę na odcinku od wiaduktu do stacji paliw oraz na wysokości ulicy Tysiąclecia. Sukcesywnie je uzupełnialiśmy, ale to wszystko kosztuje. Za jeden słupek płacimy około 200 złotych, więc łatwo wyliczyć, że na uzupełnienie 250 sztuk słupków wydaliśmy około 50 tysięcy złotych.
O ile w przypadku zniszczeń słupków na ulicy Sandomierskiej w Nisku policjantom nie udało się zatrzymać, choćby jednego sprawy, o tyle policjanci zatrzymali nastolatków, którzy niszczyli słupki w Gorzycach. Dwóch z nich zostało już osądzonych. Dostali wyrok roku pozbawienia wolności w zawieszeniu na trzy lata. Mają także zwrócić koszty zniszczonego mienia.
Trudni do namierzenia
- Wandali, którzy niszczą mienie najlepiej jest zatrzymać na gorącym uczynku, ale jest to trudne - mówi Anna Kowalik-Środek z Komendy Powiatowej Policji w Nisku. - Najczęściej są to działania niezaplanowane, zazwyczaj popełniane są pod wypływem impulsu i pod osłoną nocy, a sprawcy szybko się oddalają. Do tej pory nie byliśmy informowani przez drogowców o niszczeniu słupków, ale przekażemy tę informację osobie, która ustala obszary do patrolowania, aby policjanci częściej pojawiali się na ulicy Sandomierskiej w okolicy stacji paliw. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smile
Żywa Skamieniałość Forum
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:33, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
oral_b napisał: |
a wracając do słupków...
ECHO DNIA napisał: |
Słupki na ulicy Sandomierskiej w Nisku pojawiły się dwa lata temu, po poszerzeniu drogi pomiędzy Niskiem a Stalową Wolą. |
|
Jak ten czas szybko leci. To już dwa lata? Wydaje mi się jednak, że wspomniane w artykule słupki zaistniały późną jesienią ubiegłego roku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|